Kvalserien - snart är vi hemma!!

Har inte bloggat på freaking 100 år känns det som. Men nu är det fan dags igen. Kan inte beskriva känslan som finns i mig just nu. I morgon är det dags att se mitt älskade Leksands IF gå upp i Elitserien på riktigt. Helt crazy shit is going down i morgon!! Att vara på plats i Tegera kommer bli helt galet. Särskilt med tanke på att jag inte varit i Leksand på hockey sedan någon gång 1996 då jag bodde i Borlänge och det hette Leksands ishall. Hahaha, man börjar fan bli gammal då med tanke på att den yngste spelaren i LIF är född 1995.
 
Detta kommer bli bästa helgen på länge, typ sen Daladerbyt 5 januari. Att jag sen kommer att få dela detta med någon som verkligen verkligen kan förstå mig, my sister in arms. Kan nog tänka mig några favoriter i repris så bjuder på några av dem här i väntan på morgondagens galna upptåg.
 
SNART ÄR VI HEMMA. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0