Söndagstanke

Sitter och filar på min presentation som jag ska på Rotary i morgon om MST. Det går väl så där. Hamnar på diverse bloggar istället och en sväng på pannkakan blev det också minsann. Trodde jag hade lagt ner det där med internetdejting, men inte då. Eller ja. Det är lite sporadiskt just nu. Orkar inte bry mig så hemskt mycket om just den delen av mitt liv just nu, försöker allt som oftast ignorera det faktum att jag är singel. Men nu när det är vår (folk är ju så otroligt kära och håller hand tamejfan överallt) så kan man ju som inte ignorera sin ensamhet. Och varför är det egentligen så hemskt? Jag tycker att det kan vara otroligt skönt att bara lalla runt hemma i min pyjamas på helgförmiddagarna och göra precis ingenting. Fast ibland är det ju skönt att göra ingenting tillsammans med någon också. Det kommer väl tider för det med tänker jag.

När man letar så händer ofta ingenting, men när man inte letar händer det ingenting heller. Så vad gör man, egentligen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0