Bloggen har gått ur sitt ide!

Oj, nu har min blogg sovit i ett halvår igen. Jag är inte så bra på det där med att blogga verkar det som. Det blir när andan faller på och under detta halvår verkar det inte ha varit så alls. Men nu är jag tillbaka! (Kanske haha).

Vad som hänt under detta halvår? Jobbat tokmkt, varit på Paul McCartney-konsert, dejtat, kryssat till Åland och återupplevt Örebro, festat som en filmstjärna på jobbfesten Soscarsgalan och sist men inte minst tagit ett av de dummaste besluten i mitt liv: att börja äta enligt Cambridgemetoden. Men det beslutet ändrades genast kan jag säga. Höll ut en vecka och sen var det bye bye! Grejen är bara den att nu måste man köra nån jäkla upptrappningsskit och då slipper jag ändå inte Cambridgejokset. Jag har t.o.m. fått ett speciellt upptrappningsschema av min kära vän Emma eftersom jag tydligen är för trög för att fatta hur man ska göra. Haha. Så 100 g kött + lite grönsaker och 3 Cambridgemåltider är det man får äta per dag. Sen får vi så klart inte glömma allt vatten man ska dricka också, 3 liter per dag. Just nu mår jag skit, har ingen energi och skulle helst vilja gräva ner mig under en sten just nu.

Resultat? Jodå, -5 kg sen förra lördagen.

Kan dock inte undvika att citera min kollega Maja: "Det där borde klassas som självskadebeteende Gabriella!".
Att det borde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0