Uppsala?!

Jag har som bekant kämpat en del med LCHF för att gå ner i vikt. Jag har nu sedan ca 3 veckor tillbaka börjat äta "normalt" igen, dvs. dricka en massa öl, äta pizza, svulla i chips och äta pasta. Nej, det är inte okej. Och jag vet det. Jag försöker kolla runt efter nån speciell diet för att få en kick i arslet. Jag har ju inte trott på att späka mig själv...men nu vettefan alltså. Jag är så trött på att se ut så här, på att se mina gamla kläder sitter så jävla illa. Jag förstår verkligen inte hur jag ska motivera mig själv. Det ligger en detox-kur och väntar i min byrålåda också. Men vad gör det när man inte har disciplinen. Motivationstips mottages tacksamt!!

Utslag har jag haft över hela kroppen sen i början av juli. Nu när jag har varit borta i drygt en vecka så har jag inte haft några som helst problem med dessa. Sen efter en natt hemma har jag ca 20 nya utslag överallt på kroppen. Vaffan är detta om egentligen?? Jag blir så sjuuuukt trött på detta alltså.

Men jag är glad, för jag ska på arbetsintervju i Uppsala på fredag!! I morgon blir det till att förbereda sig ordentligt för jobbet ska bli mitt!! Känns så himla kul att jag ska på en intervju, saker och ting rör på sig! :D

Lite bilders från helgens bravader (eller ja, snarare lördagens :P)....något som jag har ett väldigt vagt minne kring.







Förresten så har jag en sån här snygg mobil som man inte kan ha mer än 20 sms i inkorgen och utan färgskärm. Japp. Jag är modern minsann. Och jag är i desperat behov av en ny...tips?!?!

Kommentarer
Postat av: Emma

kör på xpedian! eller hur det stavas, den med tangentbord.. brorsan har den och han gillar den! skit i app-mobbehysterin... xpedian är också en "smartphone" iaf haha

2011-09-07 @ 12:06:46
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0