Career Days

Klarade intervjun alldeles galant...jag förstår inte varför jag alltid stressar upp mig inför saker och ting? Fick dessutom veta att en gammal socionomgruppkompis jobbar där och ytterligare en vän från tiden i Örebro. Känns ju skitkul om man skulle få jobb där alltså!! Men arbetet verkar tufft. Fast det lär man sig väl att tackla så småningom kan jag tänka mig. Man får inte ta med sig jobbet hem, men det är väl svårt det med. Kan verkligen tänka mig att bo i Uppsala, verkar vara en himla trevlig och mysig stad.

Career Days säger jag bara...bra för ingenjörer, IT-tekniker och ekonomer. Men knappast nån arena för socionomer eller personalvetare. Eller ja, det fanns ju lite mer att kolla på för Emilia och Emma, men inte så mycket. Emma var duktig att köra till Globen...ja, efter några om och men i alla fall :P



Jag har ju aldrig varit i Globen och kan ju säga att det var skapligt stort alltså! Vill verkligen gå på konsert där, typ Red Hot eller In Flames i höst om nån möjligtvis är intresserad?!!?



Nu siktar jag in mig på mammas äppelpaj - adjökens!

Kommentarer
Postat av: Emma

Till mitt försvar så var det Eniro som lurade mig att svänga av E4 på tok för tidigt och så var det ju vägarbeten överallt! Plus att jag inte alls hittar i Stockholm och då kör man på känn men bilkontrollen är det inget fel på hahaha

2011-09-10 @ 20:25:45
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0