Nu gäller det!

Jahapp då var det dan före dan. I morgon eftermiddag är det dags för jobbintervju i Uppsala och jag känner mig sjukt taggad!! Nu ska jag ta dem med storm alltså! Det finns ingen som behöver detta jobb mer än jag, och som vill det mer tror jag. Fatta, första riktiga socionomjobbet liksom, helt galet häftigt! Som om det inte vore mer än nog av jobb så ska jag med Emma och Emilia till Stockholm och Career Days i Globen på lördagen, fint som snus!

Alltid, innan jag gör nåt väldigt viktigt och betydelsefullt för mig, brukar jag lyssna på denna sång (Birdie) med mina favoriter Millencolin. Det får mig att verkligen tro på mig själv och förstå att jag kan klara allt om jag bara lägger manken till. Det kan vi alla. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0