Mitt frikort

Jag kollade igenom min dator häromdagen och insåg att jag har över 40 bilder på mr Oliver Sykes. Okej, det kanske inte är så mycket, men jag har ju en klar obsession issue här. Jag kan inte få nog av att titta på honom. Han kan ju vara typ det finaste som gått på denna jord. Eller nåt sånt. Det är ju inte så att jag skulle vilja vara ihop med honom, men jag skulle ju inte ha nåt emot att få träffa honom nån gång och ja…ni vet. :)  Platonisk kärlek är fina grejer och jag njuter i fulla drag just nu. Haha. Här kommer en liten hitkavalkad av min käre Oli. Det är inte utan att jag blir lite till mig alltså. Han ser ju ut som en liten emoflicka ibland, men det är det som är den lilla tjusningen med honom. Mmm!

 








Ingen av dessa bilder är mina, men jag önskar att de var det!

Så nu vet ni alla vad jag gör om dagarna när jag inte söker jobb. Haha. Some call it sickness, I call it admiration.

Apropå jobb, dags att dra dit nu. Extra 17-21 idag.
See ya later cuties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0