Jag kan nästan räcka ut handen och ta på det

Alltså, jag är så bisarrt nära att få ett jobb nu. De ringde från Uppsala och intervjuade mig per telefon idag. De skulle återkomma senare idag och ge mig ett besked, men har inte gjort det. Hoppas verkligen att de har bestämt sig i morgon för annars tror jag att jag går upp i atomer om jag inget får veta! Att leva i ovisshet tycker jag är bland det värsta som finns, det är liksom bättre att få ett svar, varesig det är positivt eller negativt. Men ja, skulle ju gärna få ett jobb..typ i morgon! Det vore så jäkla grymt liksom!!

Och fan va awesome dessa är alltså!! Hade lite svårt för nya skivan först, men nu har jag verkligen ändrat mig. Gillar den här plattan som fan! Och denna låt är en grym första singel. Ladies and gentlemen, I give you...In Flames!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0