Gabi - årsmodell 2008

Det är aldrig fel att få lite kärlek! Emmas Tingeling ger mer än gärna av den varan...men bara när det passar henne. ;)





Jag har blivit lite imponerad av Emma och hennes disciplin gällande Cambridgedieten. Hon har hållt på i 3 veckor och umgås ändå med oss andra som äter. Jag skulle aldrig klara av det, men alla ska ju hitta sin egen grej. Jag blir verkligen inspirerad av henne och idag har jag spenderat 2 timmar på gymmet...alltså shit så duktig jag är!! Här ska gås ner i vikt och bli vältränad! Detox och GI-mat ska stå på menyn. Och vita veckor. Heja heja!



2008. Så vill jag se ut igen. -10 kg och sen är jag där.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är 4 veckor faktiskt =)

2011-10-10 @ 10:38:52
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/
Postat av: Emma

Och oroa dig inte, jag kan påminna dig när det är tufft! haha

2011-10-10 @ 10:42:03
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0