Jobba jobba jooooobba

Första jobbveckan avklarad! Har haft en lugn vecka, vilket för mig innebär att jag blir ganska rastlös. Har suttit och läst en massa: akter, böcker och skrivit lite journal. Fick vara med i ett akutärende i torsdags...sjukt skoj! Eller ja, skoj kanske inte är det ordet man ska använda inom min bransch...men det ska bli spännande! Jag hoppas att jag får arbeta med detta ärende. Verkar vara en rätt tajt arbetsgrupp, men de är härliga. Många olika personligheter och tre av oss har pluggat i Örebro.

Jag har dock varit nära att begå mord denna vecka. Men jag borde nog dömas till förmildrande omständigheter eftersom katten ifråga faktiskt dragit detta på sig själv. Hon far runt som en Duracell-kanin på crack och river i väskor, jamar och hoppar runt. Och inte blir det nån sovmorgon denna helg eftersom Emma är en F1-nörd och måste se det kl 7 på morgonen....alltså...GAAAAH! Jag får väl lägga mig och vila på eftermiddagen som den gamling jag börjar bli. Hahaha.

Hittade även denna snygga bilden på mig och Emma anno 2008 sisådär...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0