Sir Paul McCartney

Jag har ju glömt att berätta...jag ska ju få se Sir Paul McCartney LIVE i Globen den 10 december....jag döööööööööööööööööööööööööör! Detta är helt fucking jävla otroligt! Jag kan inte förstå det själv! Det blir jag och modern som åker och röjer. :) Vi fick inte bästa platserna så får väl ta med oss kikare :P Haha. Men vi är lika glada för det! Tjohej!!





Han är för tusan 69 och still going strong, hejja Paulie!

Ps. Är inte svarvita bilder sjukt mycket snyggare än färgbilder? Alla blir snygga i svarvitt, mycket känsla och många nyanser av en människa kommer fram.

Kommentarer
Postat av: Emma

Asså är det bara jag eller... jag ser en otrolig likhet mellan unga Paul och Oliver Sykes!? Något med ögonen asså!

2011-10-20 @ 11:16:23
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0