Nu ska masarna visa var skåpet ska stå!!

HELG!!!!!!!

Jag har aldrig längtat så mycket efter helg så mycket som när jag jobbar heltid 8-17 varje dag. Att få sova ut är ju det bästa som finns! Men tror ni att jag får göra det? Nej, inte då...jag vaknar ju klarvaken kl 7 (kan ju även bero på att min roomie kollar Formel 1 vid den tiden i och för sig), försöker slumra med musik i öronen (min sovskiva nr 1: Waking the Fallen med Avenged Sevenfold. Sover jävligt gött till den skivan av nån konstig anledning...) men katten lever om och när jag är i nån sorts slummer så börjar hon jama som en jäkla tok...denna katt alltså!

Idag blir det hockey, hej och hå! Almtuna - Leksand. Emmas pappa har fixat VIP-biljetter. Sjukt najs alltså! :) Länge sen jag var på hockey nu, måste ha varit när jag och Emma var på Örebro - Leksand förra hösten.

Sååå....heja Leksand!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0