Haga, haya, hace, hay...vad fan heter det egentligen?

Jag gillar att vara i Spanien, men nu så regnar det mest hela tiden och i morgon har jag världens största spanskatest (med en massa massa subjuntivo...haga, haya, sepa, sea, vaya...) som jag förmodligen kommer faila på...men men, that's life och jag kan repetera nån nivå om det behövs. Saknar alla därhemma så otroligt mkt, men det ska bli väldigt kul att pappa och Ulla förmodligen kommer och hälsar på i början av april :) Just nu är Daniel här och hälsar på Catarina - en frisk fläkt hos "kärringarna" som han kallar oss...(!)

Hoppas hoppas vi har Leopoldo i morgon på första lektionen - sötaste läraren i världen, jag skulle kunna ta med honom hem till Sverige alltså. Vaya, vayas, vaya...




Raised Fist i november förra året...så jävla bra konsert och sjukt trevligt sällskap. Saknar dig Narin! <3

Buenas noches queridos!

Kommentarer
Postat av: narin

Saknar dig, bästaste!

2011-03-10 @ 23:48:04
Postat av: Emma

Jaa kärringar är hans standard på alla haha

2011-03-10 @ 23:57:03
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du är söt! Jag vill leka med dig!

2011-03-11 @ 13:25:00
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0