Ibland så

Jag kom, så intelligent på i måndags, att föregående veckas helt urartade och katastrofala humör att det helt enkelt var PMS. Så enkelt något kan lösas. Känslorna som jag haft de senaste veckorna har dock inte förändrats, men stärktes verkligen under förra veckan. Jag är så otroligt bitter just nu. Jag har så mycket känslor som jag vill dela med mig av, så mycket jag vill ge till någon. Men jag blir inte klok på detta. Att vara ensam är tydligen min lott. Och jag spyr på alla par i världen. Så. Nu var det sagt. Hej då alla par! Jag klarar tyvärr inte av er just nu.

Det är helt sjukt hur ensam man kan känna sig bland en massa folk. Ibland är jag hellre helt själv än bland folk. För det får mig att se min ensamhet på ett sätt som jag annars inte märker det. Nu kommer säkert ni som läser detta att säga att "du kommer också hitta kärleken" och "en partner är inte allt i livet"....nej det kanske det inte är, men just nu vore det väldigt trevligt att ha den där "special someone" vid sin sida. För jag tycker bannemig att jag är värd det. Ja, nog fan är jag det.


Tycker mycket om att lyssna på sådan här musik när jag är på detta humör.



A Day To Remember - Sticks And Bricks

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet precis hur du känner. Hjälper inte med att folk nu börjat fråga hur det går med kärleken eftersom jag förr sagt att jag inte har tid för jag vill ha examen. jävla skit alltså!

2011-08-01 @ 15:30:41
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0