Mums!

Ja, den här kakan ser ju inte helt äcklig ut faktiskt.... Ska nog ta och prova på den någon dag. Jag är ett riktigt sockermonster så är det. Många säger ju att det blir bättre med LCHF-kosten, men jag vet inte om jag har känt av det. Har inte ätit smågodis på dessa 8 veckor som jag hållit på, men fortfarande känner jag det där suget. Om någon har ett tips på hur man blir av med sötsug så tages detta tacksamt emot!!

Efter ett jobbdygn känner man sig så där lagom sliten...men som pojkarna säger "Kör, bara kör!", så jag får väl gå efter den devisen och söka jobb. Och träna om jag har tur.  (Tur? Motivation brukar det heta annars.)

Ska kolla igenom bilderna från helgens bravader i Karlskoga och Stockholm - fett najs helg med en massa musik och vänner.

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0