Hej då är tydligen det nya modeordet

Hej då har jag sagt till så många den senaste veckan. En efter en lämnar vi Örebro. Snart är det min tur. Det känns så jäkla konstigt. 3,5 år av mitt liv har kommit till vägs ände. Ett kapitel av mitt liv avslutas. Jag har hittat många vänner, bråkat, älskat, lekt, festat, tränat och gråtit. Vad händer nu liksom?



























På söndag flyttar jag mitt pick och pack, it's the end of an era. Men först ska jag till Sthlm och se bästaste Bring Me The Horizon!

Adios amigos! :)

Kommentarer
Postat av: Igor Alexander

It's the end of an era. Men ni alla måste bibehålla kontakten med varandra, hälsa på varandra, planera nånting tillsammans (sk Spain resan)... Du vet att det är jobbigt o sånt men livet forsätter, hoppas du klarar av detta så bra!

Älskar dig vännen! om du nånsin blir ledsen o vill prata med nån du får prata med mig!

ha det så bra! du fortjänar allt bra i livet :)



puss o kram!

2011-01-27 @ 01:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0