As we go on we remember, all the times we had together...

Uttråkad var ordet idag. För jag har absolut nada att göra. Känner mig så jävla boring och rastlös. Då börjar man ju fundera på lite saker hit och dit. Eller ganska mycket saker. Men mest på att jag saknar så många personer. Framförallt de som är så fruktansvärt långt borta. Idag ringde Igor mig, jag blir alltid så sjukt glad när han ringer! Han jobbar och står i som vanligt, och spelar en massa gitarr så klart, haha. Saknar det. En sån vän som honom skulle alla ha. Han tog hand om mig när jag behövde det som mest. Och det kommer jag vara evigt tacksam för. När jag pratar med honom och hör hans skratt ser jag honom framför mig när vi lyssnar på Millencolin-låtar och name-droppar låttitlar titt som tätt. Igor alltså. He's the man. Han tyckte att jag skulle komma till Brasilien i januari, då skulle hans kompis Luis, som också är från Sverige, komma och hälsa på. Jag sa att jag självklart vill, men att det beror heeeelt på om jag får nåt jobb eller inte. För utan pengar blir det inte många barn gjorda, det ska gudarna veta! Sen är jag ju som sagt otroligt sugen på att åka till USA inom en snar framtid...för att inte tala om att jag vill till Brasilien under fotbolls-VM 2014...men ja, det är ju just, 2014. Det är jäkligt lång tid kvar i så fall innan jag får träffa mina amigos därnere igen. Well well...nuff said!

Ska planera in en liten weekend hos Emma i Uppsala igen, det var ju så trevligt sist! :) Och jag tycker bestämt att Evelina ska ta sitt fina arsle från Gullspång till storstan Kristinehamn och dricka ett glas vin, eller kanske en flaska...!


Jag och min "jävlaste" vän Igor förra sommaren.



Sköna tider, strålande tider i Örebro med Catarina och Emma!



Good old times in Málaga!

Nu är jag så uttråkad till den grad att jag går och lägger mig.
Skooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj!

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Igor Lins

ÄLSKAR DIG VÄNNEN!!!!!! Saknar dig så hemskt mkt!!

Va söt du är, man nästan grät när man läste det.



<3 mkt kärlek till dig min finaste vän!! hoppas att träffas snart!! <3



Puss på pannan!

2011-08-19 @ 01:12:31
URL: http://www.umanovarock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0