Min dåtid och framtid

Det är sånt här jag vill jobba med i framtiden...herreguuuuud va intressant!!!

Latinamerikagrupperna söker en koordinatör till Bolivia (vikariat)
Koordinatören har ansvar för Latinamerikagruppernas verksamhet i Bolivia och Peru. Tjänsten är placerad på regionkontoret i Santa Cruz, Bolivia. Koordinatören leder arbetet på kontoret i Bolivia och koordinerar ett programsamarbete i östra Bolivia samt kontakterna med projekt i Peru. Kontoret i Bolivia består i dagsläget av koordinatören och regionalt ekonomiansvarig. Koordinatören har en nyckelroll när det gäller utvecklingen av verksamheten, samt ansvar för att kontinuerligt föra en dialog med Latinamerikagruppernas kontor i Ecuador och Nicaragua. Tjänsten är ett vikariat på nio månader under perioden oktober 2011 – juni 2012. Det kan bli aktuellt med förlängning.


Kolla t.ex. på en del av arbetsuppgifterna!!

Dialog med Latinamerikagruppernas samarbetsorganisationer i Sydamerika och omvärldsbevakning
- skapa en ömsesidig och jämbördig dialog med samarbetsorganisationerna i regionen kring gemensamt viktiga frågor.
- se till att det finns organisationsbeskrivningar och -bedömningar för alla organisationer vi samarbetar med.
- ansvara för att verksamhetsledaren i Sverige får löpande bevakning av relevanta omvärldsskeenden.


Jag blir verkligen helt till mig i trasorna när jag läser om detta...längtar så tillbaka till Sydamerika så det är inte klokt!! Tänk att det redan är 2 år sen jag var i Peru. Det känns som om det var igår jag och Evelina klev på tåget i Kristinehamn mot Stockholm och Arlanda.


Jag och Evelina vid tågstationen den där dagen i september.



Jag och Evelina har precis tagit oss till Machu Picchu i november. Och vi är stoltast i världen.



Sista dagen på praktiken i december spenderades på Titicaca-sjön. Sjukt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0