Sexigheten tagen till en ny nivå

Så här dan före dopparedan så tänker jag inte prata politik. Jag vet precis var min röst nu läggs. Alla debatter i veckan har gjort mig väldigt säker. Eftersom jag varit dödssjuk i några dagar har debatter varit min morot till att kämpa för att bli frisk så att jag kan gå och rösta i morgon, och vips! Nu är jag frisk igen, så gott som i alla fall. Harry Potter och dessa trevliga pojkar gör mig sällskap idag. Vem fan behöver killar när jag kan njuta av A7X och HP liksom? Sexig musik. I just can't get enough.




Jag undrar vad mor skulle säga om jag kom hem med nån av dessa? Inte hennes förstahandsval, det vill jag då lova...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hehe, men vem vet? Hon kanske tycker det är bättre än att du åker fram och tillbaka till Brasilien och blir olycklig omvartannat..

2010-09-20 @ 21:18:39
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0