Why do we like to hurt so much?

Ja om jag ändå kunde svara på den frågan. I denna stund har jag suttit x antal timmar och funderat, känt efter, älskat, hatat, längtat, skrivit, raderat, tänkt, lyssnat på Jumper, haft ont i halsen och tappat min matlust. Det är inte en sån "tappa matlusten för att man är så kär" utan det är en "jag dör om jag äter nåt för min hals håller på att döda mig tappa matlust". Vilket suger. Usch ja vad det suger. Jag skulle hellre ta en "kärleks tappa matlust" anytime, anywhere, anyhow och med anyone! Ok, kanske inte med anyone meeeen...

Jag har även ont i mitt hjärta just nu. Alltså inte bokstavligt talat, men bildligt talat. Eller ja, det beror ju på hur man ser på det, jag anser att jag har fysiskt ont i hjärtat, men att rent konkret säga det vore att ljuga, faktiskt.

Att få ordning på sina känslor är svårt. Att skriva ner det man känner är svårare än man först tror. Att säga det är ännu svårare. Att hålla reda på sina tankar, känslor och minnen, det är smått omöjligt. I alla fall om man heter som jag.

I morgon. Ska. Jag. Prata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0