Paul Gray är död och så är även en del av mitt hjärta

Ja ni hörde rätt, Paul Gray, bassist i Slipknot har dött. Det är helt overkligt konstigt. Nu gillar jag ju inte Slipknot lika mycket som Millencolin, men jag kan ju bara tänka mig hur det skulle vara om nån av Millendudsen dog. Fy fan. Jag skulle nog dö själv. Eller apropå det så har en bit av mig dött. Igår dog den delen av mig som fick mig att åka hit till Brasilien första gången. Och den delen heter kärleken till Pedro. Det finns inget kvar nu annat än vänner. Tomheten som söker sig in i mig är obeskrivbar. Jag har nog gråtit ut allt jag känner. Nu har jag i alla fall fått ett avslut och det känns bra, eller kommer få i morgon. Då släpper jag alla hämningar.

Kanske kanske kanske kommer jag hem den här veckan, heja heja!

RIP Paul Gray



Kommentarer
Postat av: jossan

Jag tänkte inte ens på det. Det är helt okej! Om man får lov att vara så harsch så känns det faktiskt "bra" att hon fick dö, för hon var så sjuk och så gammal och hon bestämde sig bara för att dö och så somnade hon in några dagar senare, i sällskap av några av de hon älskade mest. Ditt hjärta är bra mycket mer sargat än mitt, så jag lyssnar väldigt gärna på dina grubblerier många timmar till :) Jag håller alla mina tummar, tår och läppar (?) för att du kommer hem så snart som det bara är möjligt! Puss & kram sötnos

2010-05-25 @ 17:31:06
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0