5 april - då gäller det!

Nu så har jag fått det berömda arslet ur vagnen och köpt en resa till Brasilien! Den 5 april bär det iväg minsann. :) Det ni! Lite stolt måste jag säga att jag är över mig själv. Men ändå känner jag mig lite stressad eftersom jag ska åka från Örebro redan på tisdag kväll, vilket innebär att jag har sjukt mycket att stå i fram till dess. Allt löser sig på nåt vis, det brukar ju vara så! Jag känner mig hur som helst fruktansvärt nöjd över vad jag tagit tag i denna dag, t.ex...

- Massagetid bokad
- Klippning bokad
- Resa köpt
- Sökt i databaser efter material
- Bläddrat igenom och konstaterat att jag har lånat alldeles för många och orelevanta böcker
- Skänkt bort en massa kläder (och ett par skor faktiskt, tro't eller ej!)
- Fixat tilläggsförsäkring till resan
- Gått en prommis med Emma och handlat lite på ica. Så klart har jag glömt det som jag faktiskt skulle ha kom jag just på. Typiskt mig, hahaha.

Nu: dags att faktiskt läsa lite i böckerna och försöka få ner nåt i uppsatsen, en tupplur och sen middag med gamla korregrannarna. :)

Vi ses när vi råkas!

Beijo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0