The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return

En fredagskväll kan tillbringas så här...




...men också så här, som jag och Evelina har gjort med chips, dipp, godis, vin och vältrande i sorg och kärleksfilmer. Det är så det är när ens kärlek visar sig att bo på andra sidan jorden...

Det är nämligen så att jag älskar den här filmen, Love Actually. För alla er som inte har sett den säger jag bara, SE DEN! Om inte för romantikens skull, så bara för att se den här dansen av Hugh Grant en gång till. Klockren!




Och när ni ändå vältrar er i kärleksfilmer så titta också på underbara, fantastiska, färgsprakande Moulin Rouge med Ewan McGregor och Nicole Kidman.





Nu är det dags att gråta lite och sen sova. I morgon bär det av till gymmet med Jossan och sen ska jag hinna med bussen till Kristinehamn också. Heja mig!

Go natt små söta!

Kommentarer
Postat av: Emma

erhmm vilken smickrande bild!

Love acctually är en av de få kärleksfilmer jag kan kolla på och jag älskar moulin rouge! kanske beror på att jag älskar Ewan haha men har inte sett den på länge!

2010-01-24 @ 12:04:46
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0