50 graders skillnad, jo man tackar!

Hemma i kalla Sverige och det första jag gjorde var detta...



Skinksmörgås, risgrynsgröt och julmust, livet är ljuvligt ibland!

Och dagen efter bjöd jag på detta...




ACAI från Brasilien, det gäller att vara mångkulturell minsann!


Det är inte direkt så att man är jättepigg när man rest i 24 timmar... jetlag kallas det även.



I morgon beger jag mig mot Örebro, ska våldgästa Anna och Josefin, fast de inte är hemma (för de är på Zanzibar de j-larna!), men är man bostadslös så är man, dock hoppas jag på att jag får veta i morgon om jag har fått en lägenhet i Örebro eller inte. Fingers crossed!

Det är inte nådigt mot stackars mig att ha en temperatur på cirkus -20 grader när jag kommer från ett land där det är +30. Jag fryser ihjäl. Bokstavligt talat.

Enough said, take care ya'll!

Beijos!

Kommentarer
Postat av: Emma

lovar att resten av oss håller på frysa ihjäl också speciellt när ÖBO inte vet hur man sätter på värmen!

2010-01-07 @ 16:17:49
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0