Beslutsångest kan man aldrig få nog av minsann!

Okej. Nu har jag panik. Jag har 100 olika idéer om vad jag ska skriva om i min C-uppsats, men jag kan inte få ner dem på papper. Jag behöver ha hjälp, allvarlig sådan. Jag vet inte vad jag ska göra. Idéerna jag har är följande:

- Abortfrågan (alltid en brinnande sådan i Latinamerika)

- Jämlikhetsarbete ur ett kvinnoperspektiv

- Något socialt projekt kring föräldralösa barn

- MST (de jordlösas rörelse), men jag har försökt att kontakta dem och ett grundläggande krav var att man kunde portugisiska och det kan ju inte jag så...

- Social ojämlikhet

- Socialarbetares arbete i Brasilien generellt och i São Paulo specifikt.


HJÄLP! Jag vet inte vad jag ska välja. Har ni nåt bra tips på hur man ska ta beslut? För det är nåt som jag inte är alltför bra på....


Jag gör avrapportering när jag kommit på vad jag vill.


Förresten!

In Flames ska spela på Metaltown 19 juni i år, nån som är sugen?!

I know I am!




In Flames @ Peace and Love 2008. Wunderbar! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som att du ska komma till Klinik Hagberg tvärs över gångbanan. Här tas beslut snart som ögat så får man se var som händer =) haha

Jag skulle iaf välja abortfrågan eller jämställdheten ;)

2010-02-09 @ 18:55:55
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0