4286 gram och 55 cm - lille Noel har gjort entré i världen

Det mest underbara hände i torsdags kl. 21.14 på BB i Gävle. Älskade Noel, min andra brorson föddes. <3
Jag hade tänkt att lägga upp ett sånt där sött babykort här, men nej, blogg.se är inte min vän idag så jag skiter i't helt enkelt.

Likaså gör jag med pluggandet nu. Fast tro det eller ej, Wahlbergs bok "Samhällsarbete - strategier för ett radikalt och humanistiskt socialt arbete" är intressant! Kors i taket minsann!

Och nu har jag bestämt mig, jag ska skriva C-uppsatsen i Brasilien. Social inequality kanske vore nåt att forska mer om? Måste ju finnas nån organisation som håller på med det, kan tänka mig att de flesta människorättsorganisationer arbetar med det.

Dags att kolla resor nu med andra ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0