Gårdagen, nuet och framtiden

Oj oj oj nu har det gått så där fruktansvärt lång tid sen jag bloggade igen, inte bra, inte bra!

MEN

Jag har en bra ursäkt (eller egentligen flera): mitt internet, eller snarare min dator strejkade och blev helt plötsligt allergisk och rädd för mig (nåt som jag även blev för Markus idag, det är inte okej att hoppa fram och skrämmas så där!!). Nu har dock min wonderfulla korridorare Karro fixat så att min dator nu tål mig. :) Wey! Hejja Karro!!

Nuförtiden har jag mest ångest för framtiden och alla dess hinder och möjligheter.

Jag vill:
- ge barn till missbrukande föräldrar stöd
- plantera träd i Brasilien
- backpacka i Australien
- plugga spanska i Spanien
- ta hand om gatubarn i Mexiko
- ockupera jord och ändra konstitutionen i Brasilien


Jag vill inte:
- vara arbetslös i januari
- tillbringa 2011 i Sverige
- jobba med nåt som jag måste jobba med bara för att jag måste ha ett jobb
- betala av studieskulder


Saknar gör jag redan. Men jag njuter av nuet. Här kommer en bild av nuet.




I morgon ska jag leva i framtiden och försöka skaffa jobb.
Well, good luck & good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0