Jag hänger visst mest i Göteborg numera

...men jag gillart! :D

Oj va dålig jag är på att blogga. Många tankar far runt i huvudet och mycket är det som måste fixas dessa dagar. Just idag har jag ägnat min tid åt uppsatsjäveln (ja han heter numera så efter en liten incident) och det har gått otroligt bra om jag får säga så. Javisst har jag suttit och stirrat på skärmen x antal ggr, men det brukar jag ju alltid göra oavsett vad och javisst har jag haft ångest och om jag kommer hinna eller inte. Och visst känner jag en viss press då mina vänner har fått VG på sina uppsatser.

Varför är allt så jobbigt just nu? Det känns inte som att nåt hjälper. Hur mycket jag än försöker tänka på andra saker så blir allt en enda röra och allt slutar med att jag saknar och längtar istället för att glömma och gå vidare.


Underbart i Göteborg förra veckan i alla fall.



Man är ju snygg i 3D sägs det?




Några var modiga och åkte Uppswinget, medan någon annan var feg och stod bredvid...




Life's wonderful! Speciellt med en slänggunga i närheten!




Blekaste och tröttaste jag och sötaste och brunaste Josefin <3




Försöka går ju!




Thumbs up!


Lite jobb på det?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Den framtida hemstaden som sagt, bäst att bo in sig! Tack för komplimangen förresten, men jag tycker faktiskt att du är jättesnygg på den bilden. As always. Puss och kläm!

2010-08-10 @ 21:03:40
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0