Det är då jag tar till The Used

Ibland känner jag att fan, detta fixar ju jag och ibland känner jag mig sämst i världen. Ibland saknar jag mindre och ibland saknar jag mer. Ibland är jag stark, ibland är jag svag.

Idag är en dag då jag känner mig sämst i världen, saknar mer och svag.

Men nu är allt slut. Det är verkligen det. Jag har t.o.m. gett det finaste kortet som jag har på honom och mig till honom. Nu får han göra vad fan han vill med det. Jag orkar nämligen inte se det mer.

Varenda gång jag tänker på honom gör det ont.
Varenda gång jag hör hans röst gör det ont.
Varenda gång jag känner hans doft gör det ont.
Varenda gång jag minns hans hand i min gör det ont.
Varenda gång jag tänker på att allt bara blev helt fucked up går jag sönder.

Trasig. Här kommer The Used. Som man alltid kan ta till när livet känns skit, för de mår ännu sämre. Då mår jag lite bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0