Motivation?

Eftersökes: Ledsagare
En ledsagare i form av glädjefylld och total motivation sökes till en tråkig och totalt messed up uppsats. Svar till: "de  motivationslösas uppsats"
(min uppsats handlar om de jordlösas rörelse, MST för övrigt). Skämt skulle det där föreställa. Ett mycket mycket mycket dåligt sådant ska tilläggas.

Jag hatar och avskyr och spyr på min uppsats just nu. Jag har kört ner totalt i botten av tråkighet. Och jag är så jävla sugen på glass. Fan. Trött.

Jag vill ut i skogen och hoppa omkring istället för att sitta här inne och glo.

Jag kommer nog aldrig bli klar med denna uppsats. Men jag gillar verkligen den här låten just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0