She got her very own ringtone, if that ain't love then I don't know what love is

Jag insåg idag när jag var i Ibirapuera och såg ett plan flyga däruppe i luften att jag om en månad inte längre kommer befinna mig här i SP. Det fick mig att bli riktigt sentimental. Och även det faktum att jag faktiskt inte kommer att få den lägenhet som jag hoppats på i flera veckor. Men nu letar vi alla för fullt så att jag ska kunna flytta härifrån hostellet så fort som möjligt. Jag är lite lätt trött på att bo här.

Tillbringade eftermiddagen i parken med Leandro och hans vänner Pedro (alltså inte "min" haha) och Bruno när de filmade lite när de skejtade. Det var riktigt skoj och jag behövde verkligen det. Jag har varit på så otroligt dåligt humör hela dagen. Jag förstår inte varför. Jag antar att det började med flygplansgrejen i parken och sen fortsatte det med ösregn över mig och Igor, kall och frusen på bussen, blåsor, huvudvärk och allmänt seg i huvudet. Pluggandet har gått svindåligt dessa senaste två dagar. Blä. Men i morgon ska jag göra en intervju!! Jag är superexcited! :) Kommer bli så grymt att få prata lite MST och äntligen kunna få ner nåt på papper. Det är detta som jag har gått och väntat på.

Efter denna intervju i morgon ska Larissa ta med mig så att jag fixar till mina ögonbryn. Det behövs, och har behövts länge. Men som Leandro sa till mig idag: "Fix your eyebrows? That sounds like there's something wrong with them. And there isn't. You're made perfect like this. Humans, we always need to change how we're created." Leandro, Leandro, Leandro - du är perfekt som du är! Världens bästa! <3


Älskar den här låten. Texten är helt underbar. Njut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0