This is your song

Det kanske är dags för ett nytt inlägg. Jag har haft så många uppslag till blogginlägg, men jag har inte förmått mig att skriva nåt än så länge. Dels har jag inte haft så mkt space och tid, dels har jag typ aldrig varit själv mer än två sekunder. Typ. Igår åkte jag och vännerna till Vingåker för att gå på det beryktade Vingåkers Factory Outlet. Vi kom, vi såg, vi segrade. Eller inte. Vi gick in i affären och konstaterade att tantkläder inte är vår cup of tea så att säga. Det enda som köptes var en fruktskål och vi fick ju iaf thaimat, och beställa alkoholhaltiga drycker över disk. För första gången. Det är liksom en sån sak som våra föräldrar gjorde, men som vi aldrig skulle få uppleva. Och nu har vi gjort det.  Stoooort.

Nu ska jag in till stan med Pingu och hans kusin - tjolahopp tjolahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0