Raggmunks on the menu

Och nu är jag tydligen raggmunksexpert också... jag vet inte riktigt vilka förväntningar Emma, Evelina och Emelie har på mig, men de ska jag väl allt leva upp till! Annars får jag väl ringa Daniel så att han kommer och lagar lite raggisar till oss. ;) För övrigt måste jag ju bara säga att paellan som jag och Josefin (ok, Anna du skalade faktiskt räkorna :P), och Anna gjorde var huuuuuur god som helst. Vilket vi heller inte kunde sluta säga igår kväll. Kvällen var mkt trevlig med fotboll och älskade bästaste finaste charmigaste gulligaste Zlatan på sitt allra bästa humör samt en film som sög typ apröv. "Walled In" - ett tips, se den inte. Jag vill typ radera den från mitt internminne, och externminne.

Off to do raggmunks med brudarna!

Hasta la vista baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0