Vicious Circle

Sitter här hemma och tycker synd om mig själv. Jag har ont i huvet, är otroligt spänd i nacke och axlar. Känner mig t allmänt ful och jävlig idag. Idag har känts som en sån dag då jag helst skulle ha stannat hemma i sängen. Har suttit med delar av gruppen  på förmiddagenn idag och skrivit på projektet vilket resulterade i ca en halv sida analys. Sjukt ineffektiva var vi. Min hjärna går på lågvarv just nu. Vill bara dra nåt gammalt över mig just nu känner jag.  Ska ta och vila en stund nu innan jag åker iväg till Friskis. Hade behövt fixa lite grejer på stan egentligen, men jag orkar verkligen INTE det nu.

Allting förvirrar mig just nu. Mest han. Jag vet ingenting längre. Det kanske är dags att utvärdera läget - "pros and cons" ? Jag lägger ner mer tid på det här än nåt annat. Och jag verkar vara den enda som gör det. Jag pallar det inte mer.


Later!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, jag tror det är dags... ska inte bara vara du, som sagt.

Förövrigt är du alltid fin!

2009-05-14 @ 08:34:38
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0