The Machine 15

Okej, jag har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men jag har varit så himla duktig med att träna att jag totalt har glömt bort att underhålla min lilla blogg. Har för övrigt varit en sjukt bra mästerkock de senaste dagarna också. Träningsfreak + mästerkock, kan jag bli bättre? Jo, jag har suttit i bibblan idag på förmiddagen och läst. Tack tack, jag vet, jag är ju sjukt bra alltså. Ingen jantelag här inte. Ge mig mer, ge mig mer!

Nu ska jag lägga upp de utlovade bilderna från Millencolin-giget på Satin i fredags som jag så glatt skrev i mitt förra inlägg att jag skulle lägga upp dagen efter. Jag tror inte att jag behöver skriva så mycket om själva spelningen, titta och njut! :D

   

                                
           

         

Så här såg jag ut efter konserten, alltså ett jack i läppen om det nu inte syns. Fast luras inte av min ledsna min, jag var gladare än gladast! I promise!



Och följande blåmärken återfanns på offret:




Bästa bästa spelningen på mycket länge!
Tack som fan grabbar!
<3

Kommentarer
Postat av: Keane

Jag är minst lika bra som dig! Satt ju också och läste i bibblan ;)

Mia kan verkligen prioritera, ingen tvekan där inte

2009-05-07 @ 19:42:44
Postat av: Josefine

Vilken tur att det är någon som orkar träna, du får gärna göra lite åt med mig! Jag har blivit alldeles för lat nu igen. :)

2009-05-07 @ 23:35:24
URL: http://watchyourstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0