Smickra mer!

Usch jag blir bara mer och mer förvirrad av allt snack om Peru, säga upp lägenhet eller inte, vilka CSN-papper som ska fyllas i och skickas in, vilka vaccinationer man ska ta... kan inte nån bara bestämma allt åt mig? Det vore så himla bra.

Då är det bra att det finns ledare som Tobias som tycker att man ska bli instruktör. He made my day kan man lugnt säga. Nu snackar vi smicker på hög nivå eftersom det är min favvoledare på Friskis. Man kan inte annat än tycka om honom! (Man i den här frågan = jag.)

Nu tycker jag bestämt att det är dags för en liten prommis, plugga i solen (eller kanske regnet? Förut när jag burit ut min solstol och böcker kände jag duggregn. ORKA.) eller kanske lite Sex and the City. Snart blir det träna iaf! Göttans! :D

Sommarlov - kom fort!


Hittade den här gamla godingen också, nu börjar man känna sig lite gammal asså... (bara att jag benämner den som "en gammal goding" säger väl allt. Hahaha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0