Liverpool for the win!

Sitter här och väntar på att bli upphämtad för resa mot Skavsta och sedermera Liverpool. Tjohoooo! Jag ska till Liverpool i tre dagar! Jag kan knappt fatta att jag ska åka idag. Jag är inte nervös, inte uppspelt, ingenting. Men kul som fan kommer det bli, det vet jag!

Jag måste väl göra lite skäl för mitt namn också, jag är indeed en Beatlesnörd, men har inte lyssnat på dem på huuuur länge som helst. Nu, precis innan resan tänker ni att jag kanske borde lyssna på dem, men icke då! Här är det brasilianskt som gäller, närmare bestämt Dead Fish - huuur bra som helst! :D Sen att jag inte förstår nåt av det de sjunger om, ja det är ju en helt annan sak...


Cheers mate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0