1,57 meter över havet

Hittade denna på NA:s (Nerikes Allehanda) hemsida. Jag är med, men jag syns inte så jättemycket. Så går det när man är minst av alla på en spelning.

Har för övrigt haft en skitskoj helg med Narins 20årsfest på fredagkvällen och besök av Maria från Krillehöla resten av dagarna. Blodpudding, skratt, promenad, ananaspaj, Facebookande, viktnedgångar (kanske uppgång efter denna helg? Haha) och chokladkakor är bara några av ingredienserna.

Nu ska jag parkera mig framför tv:n med SATC-boxen.
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hmm äter du alltså blodpudding som festmåltid? Blä!

2009-05-11 @ 11:21:51
Postat av: Anonym

Jag syns ju bra. Nästan :P

2009-05-11 @ 22:33:35
Postat av: Tiger

Jag har ju redan sagt det, när man känner sig lite när man möter en mellanstadieklass har man det inte lätt!! Men fortsätt kämps! En person är inte mindre värd bara för att denna skulle kunna knäcka extra som en av dem dvärgarna som spinger så roligt på "Fångarna på fortet!", glöm inte det!

2009-05-14 @ 00:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0