Let's celebrate, gorgeous! - You know whose party this is!

Jag har varit sjukt dålig på att blogga de senaste veckorna. Skäms på mig! Men jag har varit på tok för upptagen för att blogga. Jag har hunnit med att

- plugga en massa (!)
- träna (surprise!)
- vara på konsert
- relaxa och leka loss på Gustavsviksbadet
- festa x 3
- käka födelsedagsbuffé på Kinamuren
- ha en 6-timmars mördartenta i den fruktade bunkern
- fundera på om jag har en parasit i min mage
- ha ångest över sommarjobb (OBS! pågående)
- sakna en massa
- paja min dator igen och sen få en lånedator IGEN (suck suck)
- åka till Marieberg två ggr på två veckor - Guiness World of Record here I coooome!
- vara på möte om praktiken i Peru
- fundera på om jag ändå inte ska åka till Brasilien i sommar istället för att jaga en massa jävla jobb här
- bestämma mig för att aldrig i helvete mer ska köpa en HP-dator
- få tillbaka en härliga massa stålar på skatten (eller ja, till midsommar kommer de i alla fall)
- köpa en extern hårddisk  (heja mig, det var allt på tiden!)
- bråka en hel del med flera olika personer om en massa olika grejer
- önska mig tillbaka till São Paulo (x 1000)
- gå många härliga kilometer
- äta lika mycket chips, dipp, popcorn, ostbågar, saltlakrits och choklad som jag har gått kilometer (inte samtidigt dock, men sammanlagt (?))
- bli helt kär i Adepts nya album (LYSSNA!)

That's it.

God natt kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0