I got questions for you Miss!

Jag hade visst blivit utmanad av sötaste Maria så det är väl bara att obey her wish så att säga.

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "na i de böcker och artiklar jag refererar til. Jag har funnit dem stimulerande" står det exakt. De böcker som jag slog upp innan var blanka på sidan 18. Det där var den tredje boken så jag fuskade allt lite. Tihi.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Lonely Planets guide om Brasilien
3. Vad såg du senast på TV? "Providence" när jag åt lunch och blev lite väl sentimental när de sa hej då. Snyft.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 23.16 (23.34 = rätt svar)
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Pencils and Papers av Chemical Vocation - mkt bra, mkt bra.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Cyklade hem från träningen.
7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen? last.fm
8. Vad har du på dig? Linne, pyjamasshorts och diverse underkläder.
9. Drömde du något inatt? Uppenbarligen snodde Abba min dröm.
10. När skrattade du senast? När jag såg på Early To Beds video på MySpace. F-ing hilarious!
11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu? Tapeter (?)
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Inte sett, men känt att det är jävligt varmt i mitt rum. Bläääe.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Jag tror inget, jag vet allt.
14. Vilken var den senaste filmen du såg? "Beck - den svaga länken"
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Brasilien. Och sen skulle jag flytta hela landet till Sverige.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag skriver matdagbok. Fast nu är det ju inte hemligt längre.
17. George Bush? Georg Buske, ja?
18. Ingen fråga? Huh?
19. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Flicka: Ellen, Isabella, Alice Pojke: Alexander, David
20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Japp, jag väntar bara på inbjudan!
21. Vad vill tror du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten? Som sagt så tror jag inte, jag vet allt.
22. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor? Jossan, Narin, Emelie, Alexandra - känn er utmanade!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag antar din utmaning, men jag gör listan ikväll eller imorgon :P Hur har din helg varit då?

2009-03-16 @ 12:26:50
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0