Status update: buuuuuusy!

Det är nu man märker att det är sommar: bloggen stannar upp. Medan jag har varit borta så har t o m blogg.se ändrat layout. Ojojoj. Men det är väl så det ska vara, det är ju fasen 29 grader varmt här i Borlänge. Japp, nu är jag tillbaka i Borlänge efter en underbar vecka hos Maija och Kalle i Oxelösund. TACK för allt kära ni!  Jag är bara hemma och vänder i dörren för i morgon drar jag till Tandådalen en vecka med jobbet, ska bli grymt kul! Är ensam hemma och det är riktigt riktigt skönt faktiskt. Jag behöver det. Just nu känner jag mig mest sugen på Ben & Jerrys-glassen som ligger och väntar på mig i frysen, och lite Sex and the City. Me like.

Lite musik till folket också, idag blir det kära In Flames eftersom jag såg sångaren på tågstationen i Borlänge idag när jag kom. :D  Det gjorde min dag kan man säga! Detta är från P&L förra året, vilka minnen! Bästa konserten ever!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Ditt liv låter härligt just nu!! Jag tycker vi hörs snart! KRAM

2009-06-28 @ 20:42:02
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0