Hemtentaångest serverad - smaklig måltid!

Mina hjärnceller har typ ruttnat bort och blivit till en fis i yttre rymden alternativt tagit semester och åkt till Grönland. Your choice, my loss!

Med andra ord: sjukt oproduktiv idag. Jag som trodde att sista dagen innan inlämning av tentan skulle ge mig en spark i arslet, men inte då. Lugn på ytan, men kaos inuti.

Vi fick i alla fall godkänt på städningen av korridoren, t o m ett "Superfint! Jättebra jobbat!"  Är vi inte bra så säg?! Hoppas på detsamma när tentan återfås...men för att det ska hända lär jag ju ta tag i den och inte sitta här.


See ya later doooods!



Sjukt nöjd att jag fick hänga lite med John Lennon i Liverpool också. Det var ett kärt återseende minsann. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0