Nittondejulitjugohundranio

En underbar nyhet! The Used släpper nytt 1 september! Jihoooo! Längta längta längta! Sen bara MÅSTE de komma till Sverige. Fast inte när jag är i Peru så klart, men gärna efter årsskiftet vore trevligt. :)) Det här är den första låten från albumet, sjuuukt bra!




Sen är det bara att konstatera att jag har magkatarr och huvudvärk om vartannat. Ja, jag är 23, men man skulle kunna tro att jag var en 40-årig fembarnsmamma som pluggar till jurist och knäcker extra som byggarbetare. Eller nåt i den stilen. Gör inget annat än jobbar nu känns det som, men vad gör det? Alla pengar man kan få är välkomna! Jag är även hemlös numera. Flyttade ur mitt rum i Tybble i onsdags. Det var ett 12-timmarsprojekt, men jag och pappa fixade det! Vi kan det där med att flytta nu kan man säga.

Slappna av ska bli mitt ledord fr.o.m. nu.
Punkt.
Slut.

Kommentarer
Postat av: jossan

ja verkligen! slappna av!!! du lever ju för dig själv, kom ihåg det :)

2009-07-19 @ 13:42:40
URL: http://josefinus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag känner det samma. Är riktigt sliten nu och skulle behöva massa veckor ledigt innan praktiken början. Men är man fattig student så är man. Jag är iaf ledig två dagar nu och det är jag tacksam över. Hoppas bara på att få fint väder så man kan hitta på något vettigt :) När är det ni åker iväg då? Börjar resefebern kännas vid? Kramar

2009-07-22 @ 23:00:07
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0