Hola Peru!

ÄNTLIGEN har jag fått arslet ur vagnen! Resan till Peru och Brasilien är köpt! 11 000 kronor fattigare är man... men det är det absolut värt!

För övrigt så har jag mest tittat på regnet idag, och försökt få tag i någon som kan berätta för mig hur det gick på min hemtenta, stirrat på min kompletteringsuppgift och legat på spikmatta. Ikväll ska jag träna, i morgon ska jag jobba och på torsdag åker jag till hålan. Mitt hem är  min resväska för tillfället. Det är först i januari nästa år som jag kommer att kunna packa upp och säga att nu är jag hemma. Nästa år, det är året då det ska hända. 2010. Jag längtar efter dig. Och efter Pedro.

Mitt höger ögonlock har haft spasmer hela dagen. Lägg av med det, va?!


Adiós!
Tchau!
Hej då!
Auf Wiedersehen!
Arrividerci!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härligt, äntligen är resan köpt! :D Känns det inte lite pirrigt? det är samma för mig, jag kommer heller inte kunna säga att jag är hemma igen förrän i januari 2010, eftersom jag ska ha praktiken i Torsby. men jag kommer förhoppningsvis kunna vara i Örebro mycket under helgerna iaf :) Men man får göra det bästa av livet i en resväska helt enkelt, hehe. Hur mår du då? Jobbar för fullt? Kram på dig!

2009-07-11 @ 17:30:55
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0