Hej hej hemskt mycket hej!

Jag borde verkligen uppdatera här oftare, men tja, tiden har inte riktigt varit på min sida de senaste dagarna. Ny kurs har ju börjat och det lär ju bli lite mer att göra nu. Lite är snarare en underdrift, det kommer bli aaaaasamycket att göra (en död apa du vet Jossan haha). Psykologi står på schemat. Ska bli skoj, men nästa vecka ska vi läsa sammanlagt 300 sidor som min kära kursare Alexandra räknade ut idag. Phew. Jag har inte ens böckerna. Heja mig alltså! Något mer som verkligen är "heja mig" är att jag lyckades med bedriften att ha sönder (?) ännu en kamera. Eller jag vet egentligen inte om det är jag som har haft sönder den för den var lite överallt i lördags och jag hade nog inte riktigt så stor koll. Hmm. Ännu en kväll avslutades med att jag inte kom ut, fast just nu kom jag längre än väntat. Jag förstår inte vad det är med mig. Jag drack ju inte mycket (fast det tyckte Maria när jag berättade för henne idag) och varannan vatten. Nästa gång blir det ännu mindre och varannan vatten. Då jävlar ska jag må bra. Jag vill inte detta mer nu.

Nu har vår kära utbytesstudent från Holland åkt hem. Det är lite sorgligt måste jag säga. Världens mysigaste söndag blev det när killarna lagade mat och jag undrar varför vi inte gjort detta varje söndag under hösten egentligen? Men men, bättre sent än aldrig! 

Nu är det i alla fall för sent för mig, dags att nanna!
Go natt!

                                    


                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0