Jag kunde inte ha sagt det bättre själv - ÄNTLIGEN!

Har precis suttit och läst lite på NA:s hemsida och vad kan jag läsa om inte den underbara "nyheten" (detta hände 1 januari i Örebro så någon nyhet lär det ju egentligen inte vara) nämligen att Rix FM har slutat sändas här. Jippi! Äntligen! Alla läsare var "sååååå upprörda" över detta och menade att radiokanalen som ersatte Rix, Rockklassiker, inte har en tillräckligt stor lyssnarskara och att Rix och Mix Megapol inte aaaaalls är samma sak. Det är dom ju. Typ. Förutom att Megapol spelar mer lyssnarvänlig musik än Rix som verkar ha en lista som går på repeat dagarna i ända. Lite tröttsamt kan man säga. Jag lyssnar ju egentligen inte så mycket på radio så mig kvittar det egentligen. Kul med lite variation i etern dock!

Fick precis ett meddelande om att mina böcker har kommit! Yes! Eller kanske inte, för jag har hela tiden skyllt på att det är för att jag inte har mina böcker som jag inte kan plugga, vilket i och för sig är sant men men...nu får jag väl ta tag i helvetet.


Och idag är ingen vanlig dag för idag är Marias födelsedag! Grattis älskade vän!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaha där ser man.. Men hum, vilken kanal är det jag gillar så mycket då? Jag gillar den som Adam och Gry är på, de ger en så bra start på dagen. Visst är Karlssons bok helt fucking underbar!? Jag kan inte sluta läsa den :D

2009-01-27 @ 20:04:41
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag har tamejfan undrat under en mycket lång tid var faan rix fm har tagit vägen och nu fick jag svaret! Tycker iofs rockklassiker är bland de sämsta kanalerna som finns, även om rix fm suger. Varför inte börja sända NRJ istället?! Eller Lugna favoriter?! Eller varför inte The Voice? Eller varför inte ALLA kanaler som de gör i lite "normalstora" städer??? Ska det va så svårt??? (Phjew..)



Hehe!

2009-01-28 @ 15:45:43
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0