What are friends for?

Helt underbar start pa dagen med en loprunda i parken Ibirapuera. Det var ungefar jag och 3000 andra som joggade/gick/lunkade/sprang ett marathon. Kanner mig som en ny manniska idag ocksa pga. det. Tjoho! Duktigast i stan - det ar jag det! Vet inte riktigt vad som ska handa idag, men nan utflykt med vara kara vanner blir det garanterat. De tar hand om oss sa himla bra, i forrgar kopte Igor och Larissa ett par Havaianas till mig eftersom de tyckte jag sag sa ledsen ut nar de som jag ville ha inte fanns i en annan affar. Sa nu har jag tva par! Det var mer an jag trodde att jag skulle skaffa! Far slanga ett par skor och nan handduk for att fa plats med allt i vaskan. Har annu inte kopt nat till mina kara vanner, men det ar ju sa fruktansvart svart att veta vad folk vill ha (forutom ni som sagt vad ni vill ha sa klart!). Ska ta tag i det nu iaf. Jag och Maria har nog lagt ner Rio-planerna. Det kanns alldeles for stressigt och dessutom trivs vi sa bra har med Igor, Larissa, Leandro, Paulo och Pedro. Sana vanner borde alla ha for da skulle ingen vara ledsen mer! <3

Igar var vi pa barbecue-party hos nan kompis till Igors moster (?) haha. Ja kul var det i alla fall och vi at en massa brasiliansk mat, drack Caipirinha(s) och ol, men framforallt fick vi BADA! Tjoho! Det var heeeeelt underbart!

Nu har jag lyckats knasa till datorn sa jag maste forsoka fixa det.

Puss o kram skumbanan!

Gabi

Kommentarer
Postat av: Josefajn

Men hallå hurru! Ska du till Peru??? Eller har jag missat nåt? Varför har du inte sagt nåt!? Shit vad kul! Det är väl ganska nära till Brasilien därifrån va? ;)

2009-02-26 @ 22:13:50
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0