Venho de Suecia

Ok. Jag är totalt lost. Eftersom jag och Maria kommer kl 7 på måndag morgon jobbar de enda  två som jag känner av de 20 miljonerna i São Paulo och därmed är vi helt ensamma. Gulp. Jag försöker hitta på nåt skoj som vi kan göra de första dagarna, typ försöka hitta i denna gigantiska metropol. Kartorna gör mig inte glad. Blähä. Jag börjar nu i alla fall fatta att jag åker på söndag. Jeeesus!

En vecka utan någon form av kroppslig ansträngning tar kål på mig. Jag tror snart att jag dööööööör. Sen att veta att två veckor till kommer tillbringas utan träning makes me go insane! Jag tror bestämt att det är Arkham Asylum nästa för mig.

Det blir nog nåt till inlägg innan avresan, om andan faller på. I morgon måste jag ner på stan och genomsöka bibblan efter Lonely Planets guide till Brasilien. Då kanske jag får lite mer koll, annars är det bara att le och gå fort så är det ingen som märker nåt.

Até logo!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad spännande! Nu är det verkligen SNART! :D Har du hunnit tittat på artiklarna och skrivit om dem? Var de bra?

2009-02-13 @ 10:20:08
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0