Everything's Magic

Jag vaknade upp som en helt ny manniska idag. Det ar allt jag kan saga. Underbart bra kandes det. Och sen haller det verkligen pa att osa ner regn har. Jag ar en jattedalig bloggare just nu, men jag vet inte vad jag ska skriva forutom att jag inte kunde vara lyckligare just nu och att det kanske kommer en viss brasilianare med mig hem. Sort of. Detta ar "it", I know it for sure.

Ska lagga upp lite bilder fran karvnevalen vi var pa i lordags, heeelt underbart fantastiskt forutom att jag och Maria var en aningens trotta och holl typ pa att somna hela tiden sa vid 4-tiden gav vi upp och akte hem. Varldens langsta mening kan det dar ha varit. Och sedan fick jag tydligen veta att São Paulo ar en av varldens farligaste stader, tack Pernilla, nu far jag halla mig inne resten av tiden! Hahaha. Min mamma kommer ju freaka ut nar hon ser den dokumentaren pa tv.

Nu kanner jag att jag borjar bli valdans hungrig sa den dar pizzan som jag och Maria envisades med att bestalla tva av igar lockar ganska sa mycket.

Puss o kram sotnosar!
Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha! Det var menat som en mycket viktig varning! :P Jag hoppas du har ett Clas Ohlson-överfallsalarm med dig!

2009-02-23 @ 19:57:58
Postat av: Jossan

"This is it, this is it! This time I know it's the real thing. I can't explain how I'm feeling..."

Jag undrar vad som hände dagen innan som gjorde dig till en ny människa och som du inte berättar om, tihi!

Hmmmmm...........

Just keep swimming!!!

2009-02-24 @ 17:33:55
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0