Broken World with a touch of snus

Igar kan ha varit den roligaste kvallen ever. Jag bjod Leandro och Pedro pa snus. Brasilianare + snus = bad combination, eller ja, en valdigt rolig combination i och for sig. Hahahahaha. De blev helt fascinerade over denna lilla "pase" med tobak och fragade hur man skulle kanna sig. Sen blev de nog lite besvikna nar de inte kande nat direkt, och sen gjorde det jatteont pa dem, men det roligaste var ju nar Leandro reser sig upp och bara "Wooooho, now I feel i can fight with anyone!" xD Hahaha. Och sa borjade han med sina imitationer - imitationen av Nikola ar fan obetalbar, jag onskar jag kunde ta med mig den hem och lagga den i en liten ask och ta fram den nar jag har trakigt. Jag tror jag dor av skratt bara jag tittar pa den pojken. Det gar inte att aterge det han gor, han maste upplevas. Och Pedro sen, jag dor av skratt bara av att titta pa honom nar han dor av skratt av det Leandro sager. Det finns inga ord for att saga hur mycket jag kommer sakna dessa grabbar. Men ocksa Igor och Larissa kommer jag sakna nat grymt, de ar sa man om oss och koper saker till oss och bjuder pa mat och gud vet allt! Nar de kommer till Sverige ska de fa den basta behandlingen there is! No doubt about it!

Det har blir val avslutningen pa det sista inlagget har ifran São Paulo, pa sondag bar det hem till kalla Svedala igen. Jag kommer for alltid komma ihag dessa veckor som Habib's, pizza, karlek, varme, Nikola, regn och som soundtrack har vi "Broken World".

Alskar er alla, saknar er alla och snart ses vi igen!

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0